V sedmém dílu seriálu Na značky! se sešli Markéta Moreno, ex-head of brand and communication Vodafone, a Filip Černý, marketingový ředitel Kytary.cz, aby diskutovali o kampani automobilky Volkswagen. Jejím ústředním bodem byl mobilní závod o poslední verzi modelu Golf, do kterého lidé pronikli skrze klasickou televizní reklamu.
Jaké jsou možnosti gamifikace reklamy určené pro televizní obrazovky, jak to celé funguje a jak tímto způsobem postavená kampaň zapadá do brandingu celého koncernu z globálního hlediska? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
