Na značky! Markéta Moreno a Filip Černý o australské kampani na VW Golf

Jak časově a finančně náročné je vytvoření videohry pro potřeby televizní reklamy? Nad kampaní německé automobilky v Austrálii debatovali Markéta Moreno, bývalá ředitelka marketingu Vodafonu, a Filip Černý z Kytary.cz. Uvidíte v sedmém dílu seriálu Na značky!

V sedmém dílu seriálu Na značky! se sešli Markéta Moreno, ex-head of brand and communication Vodafone, a Filip Černý, marketingový ředitel Kytary.cz, aby diskutovali o kampani automobilky Volkswagen. Jejím ústředním bodem byl mobilní závod o poslední verzi modelu Golf, do kterého lidé pronikli skrze klasickou televizní reklamu.

Jaké jsou možnosti gamifikace reklamy určené pro televizní obrazovky, jak to celé funguje a jak tímto způsobem postavená kampaň zapadá do brandingu celého koncernu z globálního hlediska? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.