Hosty 21. dílu seriálu Na značky! byli Michaela Dvořáková, provozní ředitelka Ženy s.r.o. a Martin Babec, senior brand manager Sazky. Spolu s Honzou Borýskem debatovali o kampani No More Red, která vznikla ve spolupráci londýnského fotbalového klubu Arsenal FC a sportovní značky Adidas. Ty se rozhodly upozornit na enormní množství případů pobodání, k němuž běžně dochází v ulicích Londýna.
Kampaň odstartovala začátkem letošního ledna, když tým Arsenalu odehrál zápas s Nottingham Forrest v kompletně bílých dresech, bez červených prvků, které jsou jinak pro klub tradiční. Po skončení zápasu putovalo deset bílých dresů organizacím, které se zabývají kriminalitou pobodání a problematikou násilí mládeže. Dresy nikdy nebudou k prodeji a mohou být propůjčené pouze těm, kdo mají pozitivní vliv na komunitu.
Loni došlo v Londýně ke 30 vraždám náctiletých, což je nejvíc za jediný rok od začátku záznamů. Většinu úmrtí způsobilo právě pobodání. Mezi červnem 2020 a červnem 2021 bylo v hlavním městě Spojeného království celkem spácháno přes než 10.000 trestných činů pobodání.
Jak kampaň zarezonovala? Mají takové kampaně smysl? A které další entity kromě značek mají potenciál podobná témata úspěšně komunikovat? A co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
Ve videoseriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
