Hosty 21. dílu seriálu Na značky! byli Michaela Dvořáková, provozní ředitelka Ženy s.r.o. a Martin Babec, senior brand manager Sazky. Spolu s Honzou Borýskem debatovali o kampani No More Red, která vznikla ve spolupráci londýnského fotbalového klubu Arsenal FC a sportovní značky Adidas. Ty se rozhodly upozornit na enormní množství případů pobodání, k němuž běžně dochází v ulicích Londýna.
Kampaň odstartovala začátkem letošního ledna, když tým Arsenalu odehrál zápas s Nottingham Forrest v kompletně bílých dresech, bez červených prvků, které jsou jinak pro klub tradiční. Po skončení zápasu putovalo deset bílých dresů organizacím, které se zabývají kriminalitou pobodání a problematikou násilí mládeže. Dresy nikdy nebudou k prodeji a mohou být propůjčené pouze těm, kdo mají pozitivní vliv na komunitu.
Loni došlo v Londýně ke 30 vraždám náctiletých, což je nejvíc za jediný rok od začátku záznamů. Většinu úmrtí způsobilo právě pobodání. Mezi červnem 2020 a červnem 2021 bylo v hlavním městě Spojeného království celkem spácháno přes než 10.000 trestných činů pobodání.
Jak kampaň zarezonovala? Mají takové kampaně smysl? A které další entity kromě značek mají potenciál podobná témata úspěšně komunikovat? A co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
Ve videoseriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations
