Na značky! Natália Rajnohová a Martin Paukrt o kampani Chevroletu

Jak vdechnout produktům další rozměr, aby výsledek co nejpřirozeněji odpovídal strategii značky, vše do sebe zapadalo a k tomu ještě získat odměnu v podobě bezmála 50% růstu prodejů? O kampani americké automobilky Chevrolet u jednoho stolu debatovali Natália Rajnohová z Manifesta a Martin Paukrt z Driveta. Uvidíte v osmém dílu seriálu Na značky!

V osmém dílu seriálu Na značky! se sešli Natália Rajnohová, marketingová manažerka Manifesto Market, a Martin Paukrt, marketingový ředitel startupu Driveto, aby si vyměnili dojmy z kampaně automobilky Chevrolet, která dostala podobu dokumentárního filmu. Na kampani produkčně úzce spolupracoval Discovery Channel, expert na dokumenty.

Chevrolet koncernu General Motors vytvořila společně s Commonwealth / McCann Colombia z Bogoty dokument Lost Roads, v němž představuje přírodní krásy a kouzla cestovatelsky přehlíženého regionu. Značka automobilů v něm proměnila partyzány na místní průvodce, kteří se vydávají se na průzkum idylického, ale jen obtížně dosažitelného regionu Kolumbie. Jak tematicky a obsahově propojit expertní pojetí kampaně s lokálními elementy? A co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.