V osmém dílu seriálu Na značky! se sešli Natália Rajnohová, marketingová manažerka Manifesto Market, a Martin Paukrt, marketingový ředitel startupu Driveto, aby si vyměnili dojmy z kampaně automobilky Chevrolet, která dostala podobu dokumentárního filmu. Na kampani produkčně úzce spolupracoval Discovery Channel, expert na dokumenty.
Chevrolet koncernu General Motors vytvořila společně s Commonwealth / McCann Colombia z Bogoty dokument Lost Roads, v němž představuje přírodní krásy a kouzla cestovatelsky přehlíženého regionu. Značka automobilů v něm proměnila partyzány na místní průvodce, kteří se vydávají se na průzkum idylického, ale jen obtížně dosažitelného regionu Kolumbie. Jak tematicky a obsahově propojit expertní pojetí kampaně s lokálními elementy? A co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
