Na značky! Olin Novák a Ivana Šedivá o kampani Netflixu na Stranger Things

Streamovací platforma Netflix probudila starý dobrý zvyk z 80. let, kdy si lidé podomácku vylepšovali signál televizních přijímačů. Co na kampaň z Brazílie řekli Olin Novák z Rohlíku a Ivana Šedivá, která řídila marketing McDonald’s? Uvidíte ve třetím dílu seriálu Na značky!

Jak najít správný insight pro lokální trh, třeba v Brazílii? Co si představit pod pojmem engagement campaign a jak zapadá do komunikačního mixu? Kdy nápad na kampaň vítězí nad jejím sdělením? Co se stane, když dáte agenturám širší kontext a volnou ruku a proč vám loajální zákazník odpustí drobné i větší chyby?

Ve třetím dílu seriálu Na značky! se sešli Olin Novák, čerstvý šéf předního českého online supermarketu Rohlik.cz, a Ivana Šedivá, která donedávna řídila marketing české pobočky globálního řetězce rychlého občerstvení McDonald’s, aby společně debatovali nad brazilskou kampaní Netflixu. Streamovací platforma znovu probudila k životu starý dobrý zvyk z 80. let, kdy si lidé podomácku vylepšovali signál televizních přijímačů. Netflixu se tak v Brazílii podařilo rozproudit vlnu nostalgie a připravit publikum na příchod nové řady populárního seriálu Stranger ThingsCo na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.