Jak najít správný insight pro lokální trh, třeba v Brazílii? Co si představit pod pojmem engagement campaign a jak zapadá do komunikačního mixu? Kdy nápad na kampaň vítězí nad jejím sdělením? Co se stane, když dáte agenturám širší kontext a volnou ruku a proč vám loajální zákazník odpustí drobné i větší chyby?
Ve třetím dílu seriálu Na značky! se sešli Olin Novák, čerstvý šéf předního českého online supermarketu Rohlik.cz, a Ivana Šedivá, která donedávna řídila marketing české pobočky globálního řetězce rychlého občerstvení McDonald’s, aby společně debatovali nad brazilskou kampaní Netflixu. Streamovací platforma znovu probudila k životu starý dobrý zvyk z 80. let, kdy si lidé podomácku vylepšovali signál televizních přijímačů. Netflixu se tak v Brazílii podařilo rozproudit vlnu nostalgie a připravit publikum na příchod nové řady populárního seriálu Stranger Things. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
