Na značky! Pavlína Louženská a Jiří Rákosník o kampani Dieselu

Jak se postavit finančně náročnému trendu? Jak lze rozšířit zákaznickou komunitu a jak o ni dobře pečovat? O kampani italské módní značky Diesel diskutovali Pavlína Louženská z #HolkyzMarketingu a Jiří Rákosník z Ahold Delhaize. Sledujte šestý díl seriálu Na značky!

Místo toho, aby se Diesel přidal k ostatním značkám a nekompromisně odsoudil podvodné vracení použitého oblečení, už tradičně se rozhodl, že půjde proti proudu. Na neobvyklých podmínkách vracení zboží navíc postavil globální kampaň v období podzim/zima 2019. Módní značka lidem oficiálně umožnila, aby v novém oblečení zazářili, patřičně si její outfity užili a následně je za plnou cenu zase vrátili zpět.

V šestém dílu seriálu Na značky! diskutovali Pavlína Louženská, zakladatelka #HolkyzMarketingu, a Jiří Rákosník, militant marketing unit lead Ahold Delhaize, o kampani Dieselu, v níž se značka vyrovnává po svém s trendem zvaným wardrobing, který stojí módní průmysl v průměru 15 miliard dolarů ročně. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.