Místo toho, aby se Diesel přidal k ostatním značkám a nekompromisně odsoudil podvodné vracení použitého oblečení, už tradičně se rozhodl, že půjde proti proudu. Na neobvyklých podmínkách vracení zboží navíc postavil globální kampaň v období podzim/zima 2019. Módní značka lidem oficiálně umožnila, aby v novém oblečení zazářili, patřičně si její outfity užili a následně je za plnou cenu zase vrátili zpět.
V šestém dílu seriálu Na značky! diskutovali Pavlína Louženská, zakladatelka #HolkyzMarketingu, a Jiří Rákosník, militant marketing unit lead Ahold Delhaize, o kampani Dieselu, v níž se značka vyrovnává po svém s trendem zvaným wardrobing, který stojí módní průmysl v průměru 15 miliard dolarů ročně. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
