Ve dvanáctém dílu seriálu Na značky! se sešli Radka Matlochová, trade marketing specialist z Nestlé, a Viktor Procházka, head of strategic marketing z PRE a současně head of marketing značky Yello. Debatovali spolu o osvětové kampani Danish Road Safety Council, která se snažila přesvědčit cyklisty, aby nepodceňovali důležitost nošení přilby.
V Dánsku jezdí na kole skoro všichni, ne každý ale považuje za důležité brát si na kolo helmu. Proto se tamní organizace, podobná u nás dobře známému Besipu, rozhodla obrátit zpět do historie. Ke komunikaci ne zrovna populárního tématu přivolala na pomoc naopak oblíbené Vikingy. Tak vznikl krátký film o chystané výpravě k břehům Anglie odehrávající se v roce 893. Hlavním hrdinou spotu je udatný vůdce Svend, který si z absurdních důvodů nechce vzít helmu. Až musí zakročit jeho rázná žena.
Měly by podobné reklamy točit i samotné značky? Nehrozí pak, že by nezáměrně pomáhaly zvyšovat prodeje nejen sobě, ale i své konkurenci? Nebo se na to už dnes nehraje? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
