V jedenáctém dílu seriálu Na značky! se role sudích a komentátorů ujali Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje ze skupiny Asahi, a Iva Nyklesová, brand team leader z Fortuna Entertainment Group. Diskutovali o guerillové kampani ekvádorské banky Banco Pichincha, která se snažila přilákat pozornost k ženskému fotbalu.
Utkání ženských fotbalových týmů probíhají v Ekvádoru (podobně jako jinde po světě) v porovnání s mužským fotbalem za komorní účasti diváků. Ačkoliv 51 % ekvádorských fanoušků fotbalu tvoří ženy. Hlavní sponzor týmu Liga Deportiva Universitaria de Quito (LDU) Banco Pichincha se na tuto nerovnost rozhodl upozornit a před plným stadionem uspořádal několik minut trvající zápas bez hráčů, jen s míčem ovládaným pomocí rádiových frekvencí, za účasti rozhodčího, ukončený gólem.
Jak přistupovat ke komunikaci názorových postojů a kdy vůbec je taková komunikace na místě? Může se do ni pustit každý, nebo je jen pro odvážné? Jak se v oblasti sportu efektivně prosadit, upozornit na sebe a přitom nevzbudit nenávist? Co si o tom myslí čeští marketéři? Podívejte se!
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
