Jak se značka snacků Cheetos vypořádala s typickou ulepeností, která lidem zbyde na prstech poté, co si pochutnají na jejích chipsech? Co je to Cheetle? K čemu je dobrý a jak souvisí se spuštěním prodeje nového produktu oblíbené americké značky slaných dobrot?
Ve čtvrtém dílu seriálu Na značky! se sešli Tino Hrnčiar, spoluzakladatel Life is Porno, a Kateřina Jukl, head of retail marketing Cushman & Wakefield, aby společně debatovali nad kampaní, jež pomohla dostat značku Cheetos k mladému publiku, vzkřísila legendárního rappera MC Hammera, představila příběh k jeho hitu Can’t Touch This a odnesla si Grand Prix z Cannes Lions. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
