Na značky! Tino Hrnčiar a Kateřina Jukl o kampani Cheetos ze Super Bowlu

Kam až mohou sahat brand kódy globálních značek? Jak se po jedenácti letech úspěšně vrátit k produkci reklam pro Super Bowl? A jak je důležité naslouchat své komunitě zákazníků? O kampani amerického výrobce chipsů Cheetos mluvili Tino Hrnčiar z Life is Porno a Kateřina Jukl z Cushman & Wakefield. Uvidíte v pátém dílu seriálu Na značky!

Jak se značka snacků Cheetos vypořádala s typickou ulepeností, která lidem zbyde na prstech poté, co si pochutnají na jejích chipsech? Co je to Cheetle? K čemu je dobrý a jak souvisí se spuštěním prodeje nového produktu oblíbené americké značky slaných dobrot?

Ve čtvrtém dílu seriálu Na značky! se sešli Tino Hrnčiar, spoluzakladatel Life is Porno, a Kateřina Jukl, head of retail marketing Cushman & Wakefield, aby společně debatovali nad kampaní, jež pomohla dostat značku Cheetos k mladému publiku, vzkřísila legendárního rappera MC Hammera, představila příběh k jeho hitu Can’t Touch This a odnesla si Grand Prix z Cannes Lions. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.