Na značky! Zdeněk Mrkva a Radka Jenka Šubířová o kampani Adidas a Allbirds

Greenwashing, nebo skutečná změna k lepšímu? Jsou tři kilogramy CO2 hodně, nebo málo? Dvě konkurenční sportovní značky se spojily a vzájemně si vyzradily svá výrobní tajemství, aby společně vytvořily tenisky s co nejnižší uhlíkovou stopou. Jak vnímat podobné „kolaborace“ velkých světových značek? Korporáty i startupy začínají přemýšlet udržitelně. Kdo jsou jejich zákazníci a jak tento posun vnímají? A jak se celosvětová pozornost stále víc otáčí k tématům udržitelnosti? O tom všem v novém dílu seriálu Na značky! Podívejte se.

V druhém dílu seriálu Na značky! se sešli Zdeněk Mrkva z Generali Česká a Radka Jenka Šubířová z HoppyGo, aby společně debatovali nad kampaní, v níž se spojily dvě konkurenční sportovní značky a vzájemně si vyzradily svá výrobní tajemství, aby společně vytvořily tenisky s co nejnižší uhlíkovou stopou. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.

V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.