V druhém dílu seriálu Na značky! se sešli Zdeněk Mrkva z Generali Česká a Radka Jenka Šubířová z HoppyGo, aby společně debatovali nad kampaní, v níž se spojily dvě konkurenční sportovní značky a vzájemně si vyzradily svá výrobní tajemství, aby společně vytvořily tenisky s co nejnižší uhlíkovou stopou. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
