V druhém dílu seriálu Na značky! se sešli Zdeněk Mrkva z Generali Česká a Radka Jenka Šubířová z HoppyGo, aby společně debatovali nad kampaní, v níž se spojily dvě konkurenční sportovní značky a vzájemně si vyzradily svá výrobní tajemství, aby společně vytvořily tenisky s co nejnižší uhlíkovou stopou. Co na to říkají čeští marketéři? Podívejte se.
Stáhněte si případovou studii kampaně
V novém seriálu Na značky! přináší Médiář každý čtvrtek pohled dvou marketérů z Česka na jednu kampaň ze světa, z databáze Contagious. Videa natáčí agentura Advertia Digital, moderuje je Honza Borýsek.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
