Nábytek Asko po 31 letech ruší tištěné letáky

Jedinou marketingovou tiskovinou prodejce nábytku zůstane jeho čtvrtletní magazín.

Prodejna nábytku Asko

Prodejen nábytku Asko je po Česku celkem 14

Prodejce nábytku Asko se rozhodl zcela zrušit slevové letáky s distribucí v místě prodeje, které byly pro firmu vedle televizních spotů a reklamy na venkovních nosičích jedním ze stěžejních bodů její dosavadní marketingové strategie. „Naše společnost chce jít cestou udržitelnosti a podpory životního prostředí, od června proto zákazníci najdou kompletní akční nabídku pouze online,“ uvedla Andrea Štěpánová, marketingová ředitelka společnosti Asko - nábytek.

Asko, které je součástí rodinné podnikové skupiny Porta se sídlem v Německu, otevřela svou první prodejnu v Česku v roce 1991, bylo to v Praze, teď jich tu má celkem 14. Od začátku působení na tuzemském trhu Asko vydávalo leták s akční nabídkou každých 14 dní, kterou doručoval do schránek. Loni se frekvence snížila, letáky vycházely už jen jednou za měsíc. A přibyla online podoba letáků.

Od letošního června budou akční letáky na internetu vycházet opět jednou za 14 dní, k tomu budou na webu letáky s plánovanými produkty a jednou měsíčně ještě nabídka na bytové doplňky. V tištěné podobě tak zůstává jen lifestylově zaměřený magazín Inspirace, s nímž Asko přišlo začátkem loňského roku. Vychází jednou za čtvrt roku.