
Prodejen nábytku Asko je po Česku celkem 14
Prodejce nábytku Asko se rozhodl zcela zrušit slevové letáky s distribucí v místě prodeje, které byly pro firmu vedle televizních spotů a reklamy na venkovních nosičích jedním ze stěžejních bodů její dosavadní marketingové strategie. „Naše společnost chce jít cestou udržitelnosti a podpory životního prostředí, od června proto zákazníci najdou kompletní akční nabídku pouze online,“ uvedla Andrea Štěpánová, marketingová ředitelka společnosti Asko - nábytek.
Asko, které je součástí rodinné podnikové skupiny Porta se sídlem v Německu, otevřela svou první prodejnu v Česku v roce 1991, bylo to v Praze, teď jich tu má celkem 14. Od začátku působení na tuzemském trhu Asko vydávalo leták s akční nabídkou každých 14 dní, kterou doručoval do schránek. Loni se frekvence snížila, letáky vycházely už jen jednou za měsíc. A přibyla online podoba letáků.
Od letošního června budou akční letáky na internetu vycházet opět jednou za 14 dní, k tomu budou na webu letáky s plánovanými produkty a jednou měsíčně ještě nabídka na bytové doplňky. V tištěné podobě tak zůstává jen lifestylově zaměřený magazín Inspirace, s nímž Asko přišlo začátkem loňského roku. Vychází jednou za čtvrt roku.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
