Náchodský pivovar Primátor představil novou podobu lahví a etiket, součást kompletně nového vizuálu. Redesign připravoval interní tým pivovaru v čele s ředitelem Josefem Hlavatým ve spolupráci s agenturou Little Greta rok a půl. „Slibujeme si zejména lepší upoutání pozornosti lahve v porovnání s konkurencí, zvýšení atraktivity výrobku. Chtěli jsme také zdůraznit, že nejlepší pivo na světě, polotmavá třináctka, si zaslouží odpovídající balení,“ říká o změnách sládek pivovaru Primátor Petr Kaluža.
Kromě toho pivovar na svých letošních slavnostech, která proběhly v sobotu 19. května, představil nový pivní styl india pale lager pod názvem Primátor Tchyně. „Jedná se o infuzně vařený ležák chmelený jak českými, tak za studena americkými chmely,“ přibližuje Kaluža. Nový speciál je pátým přírůstkem limitované edice pivovaru, kam patří Medové pivo, jarní „zelené“ pivo Primátor Evergreen, svatováclavský Špringl vařený se zeleným chmelem a american pale ale Apač. Další speciál má přibýt do Vánoc.
Na vzniku nové lahve se podíleli čeští skláři. K výrazným prvkům patří plastické reliéfy. Na hrdle lahve je velké, výrazné „P“ jako logo Primátoru, v dolní části je náchodský zámek odkazující ke staletí trvající tradici náchodského pivovarnictví a chmelové šištice jako atributy řemeslného přístupu k vaření piva. Minimalisticky působící etikety z papíru s vyšší gramáží mají barevně sladěné korunky odlišující jednotlivé druhy všech 15 vyráběných piv. Jednoduché výtvarné motivy na etiketách a charakteristické kresby rozdělují piva do tří řad (tradiční, speciální a svrchně kvašená). Dále se zde objevují další grafické prvky – stylizovaná pečeť města Náchoda, slovo craft a podpis sládka.
Pivovar nabízí portfolio piv, jež sestává z celoročně prodávaných 15 produktů, doplněných sezónními speciály. Chce tak mířit na všechny skupiny konzumentů. „Vyrábíme klasické české ležáky (traditional line), silnější pivní speciály (specialty line) a konečně svrchně kvašená piva (top line). Jsme tedy rozkročeni jak produktově, tak cenově, vyloženě žádnou cílovou skupinu nepreferujeme, snažíme se o to, aby si u nás vybral každý,“ popisuje sládek Kaluža.