
Lucie Ellingerová
Novou manažerkou komunikace Nadace České spořitelny, zaměřené na inovace ve vzdělání, se stala Lucie Ellingerová, dílčí komunikační aktivity bude mít pod jejím vedením na starosti Kateřina Bártová. Na místo programové manažerky nově nastoupila Lidija Erlebachová.
Ellingerová, absolventka VŠE v Praze, má za sebou patnáctiletou zkušenost z marketingu Yves Rocher. Poslední rok a půl tam vedla marketing v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Posledního půl roku pracovala jako PR a marketingová manažerka dobrovolnické organizace Česko.Digital.

Kateřina Bártová
Bártová se více než 10 let věnuje především oblasti public relations. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Má zkušenosti z butikových komunikačních agentur, tři roky pracovala jako tisková mluvčí Prague City Tourism, později se na volné noze věnovala PR různých komerčních i neziskových projektů.

Lidija Erlebachová
Erlebachová vystudovala HR management, ale profesní dráhu věnovala komunikaci a PR. V minulosti působila mimo jiné jako manažerka komunikace a tisková mluvčí rychloobrátkového producenta Henkel a v posledních letech jako externí konzultantka a školitelka public relations. Spolupracovala s Montessori Institute Praha a Asociací Montessori ČR.

Dana Petrova
Novou ředitelkou Nadace České spořitelny je Dana Petrova. Ta uplynulých pěti letech působila na poli mezinárodního vzdělávání, jako ředitelka Domu zahraniční spolupráce. Předtím byla tři roky jako senior project manager v konzultantské společnosti CHE Consult v Berlíně. Od roku 2017 zastávala pozici viceprezidentky evropské asociace Academic Cooperation Association a byla členkou správní rady Fulbrightovy komise v Česku.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
