Nadační fond Emil dává i letos příležitost handicapovaným dětem, aby si zasportovaly, zažily atmosféru profesionálních sportovišť a zápolily nejen se svým postižením.
Ve spolupráci s agenturou Euro RSCG, jejímž je dlouholetým klientem, připravil první ze dvou kampaní, která byla spuštěna v pondělí 4. dubna. Jedná se o propagaci Veřejné sbírky, která probíhá ve více než 100 městech v České republice. Tváří kampaně se stal Jan Kraus, který je zároveň členem správní rady nadačního fondu.
Postava Jana Krause velmi dobře koresponduje s konceptem kampaně, kdy nechceme z handicapovaných dětí dělat „chudinky“, ale naopak je chceme prezentovat jako velké bojovníky se svým - ne příliš šťastným – osudem. Situace, ve kterých handicapované děti „doběhnou“ Jana Krause, který jinak „dobíhá“ všechny ostatní, jsou pozitivní a zároveň velmi srozumitelně komunikují účel a použití finančních darů pro nadaci Emil.
Kampaň se objeví na sociálních médiích, v dopravních prostředcích. Do podpory se zapojí i známé osobnosti jako Martin Dejdar, Jan Kraus, Štěpánka Hilgertová, nebo čerstvý Paralympionik roku Jiří Ježek.