Nakafe přilákalo do agentur čtyři stovky zájemců

Nakafe v Aetně

Nakafe v Aetně

Nakafe v Comtechu

Nakafe v Comtechu

Nakafe v Havasu

Nakafe v Havasu

Nakafe v Mark BBDO

Nakafe v Mark BBDO

Nakafe v Mark BBDO. V popředí kreativní ředitel Leon Sverdlin

Nakafe v Mark BBDO. V popředí kreativní ředitel Leon Sverdlin

Nakafe v Triadu

Nakafe v Triadu

Čtvrtý ročník otevřených dveří celkem ve 14 agenturách sdružených v Asociaci komunikačních agentur (AKA) letos navštívily čtyři stovky lidí v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Největší zastoupení měli přirozeně studenti vysokých škol, a to nejen ze státních univerzit, ale třeba i Vysoké školy kreativní komunikace v Praze. Naopak ve Frýdku-Místku tradičně kralovali středoškoláci z ostravských škol.

„Za čtyři roky pořádání akce už máme představu, co od ní čekat. Některé agentury v období personálního marasmu možná čekaly rychlé získání pracovních sil. Některé si možná uvědomily, že do své vlastní prezentace musejí vložit nemalé úsilí. Proto je zapojených agentur míň než v prvním ročníku,“ vysvětluje Marek Hlavica, výkonný předseda AKA.

„Smyslem akce je ovšem dlouhodobé budování povědomí o oboru a možnostech uplatnění v komunikačních agenturách. Současně to umožňuje agenturám budovat vlastní značku. Ty, které podpořily návštěvnost i vlastním marketingem, měly záhy ‚vyprodáno‘,“ doplnil Hlavica.