Asociace komunikačních agentur (AKA) už potřetí pozvala do členských agentur studenty a zájemce. Letos se zúčastnilo 16 agentur, do nichž zavítalo 450 návštěvníků. „Na tento údaj se ale nedá úplně spolehnout. To je počet registrací v registračním systému. Přitom je znám případ, kdy na místo dorazil dvojnásobek registrovaných účastníků,“ upozorňuje výkonný předseda AKA Marek Hlavica. I když celkový počet návštěvníků nepřesáhl loňskou pětistovku, počet zájemců na jednu agenturu podle Hlavici stoupl a některé agentury měly „vyprodáno“.
Mezi návštěvníky agentur i letos, jako obvykle, převažovali studenti, ale nechyběli ani zaměstnanci od konkurence. „Od této naší aktivity se nedá očekávat nějaký hromadný nábor. Je to dlouhodobý nástroj popularizace oboru. To, že i někteří profesionálové chtějí nahlédnout pod pokličku konkurence, nevadí,“ míní Hlavica.