Nákupní centrum Westfield Chodov zavádí službu Donáška do auta

Vybrané prodejny na pražském Chodově slibují zákazníkům donést zboží rovnou do vozu.

Donáška do auta nabízí například Ovocný Světozor

Donáška do auta nabízí například Ovocný Světozor

Donáška do auta přidělí parkovací místo při objednání v e-shopu

Donáška do auta přidělí parkovací místo při objednání v e-shopu

Službu Donáška do auta brzy nabídne také Marks & Spencer

Službu Donáška do auta na Chodově brzy nabídne také Marks & Spencer

Pražské nákupní centrum Westfield Chodov ve spolupráci se svými nájemci od začátku října spouští službu Donáška do auta. Umožňuje objednat zboží v e-shopu příslušné značky a ještě ten den vyzvednout bez nutnosti vystoupit z auta. Služba inspirovaná americkým systémem curbside pickup (vyzvednutí u obrubníku) je dalším z kroků k propojení takzvaného kamenného retailu a světa e-commerce, tedy offlinu a onlinu. Služba je zdarma.

„K zavedení služby Donáška do auta jsme se inspirovali u našich kolegů ze Spojených států, kde se tato možnost vyzvednutí zboží setkala s velkým ohlasem a řada zákazníků si ni zvykla velmi rychle. V Česku jsme první, kdo donášku zboží až do auta nabízí,“ tvrdí Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov. Službu aktuálně nabízejí prodejce sportovních potřeb Hervis, Oxalis Dessous, Lindt, cukrárna Ovocný Světozor, restaurace Apetit a The Pub. V průběhu několika dnů se připojí Marks & Spencer, Tescoma, Sklizeno a kavárna Mondieu.

Služba funguje tak, že při volbě dopravy zákazník v e-shopu příslušného prodejce zvolí možnost Donáška na parkoviště ve Westfield Chodov. Od obchodníka následně obdrží instrukce k vyzvednutí zásilky včetně přiděleného parkovacího místa. O svém příjezdu na místo zákazník obchodníka telefonicky informuje a ten mu zboží ihned doručí až do kufru auta.

„Jde o modifikaci vyzvednutí v prodejně, bez nutnosti do prodejny či obchodního centra vkročit. Služba tak kombinuje výhody nakupování na internetu s možnostmi naší fyzické prodejny v centru Westfield Chodov. Pokud se nám tato možnost osvědčí, budeme ji zavádět i v našich dalších pobočkách,“ říká Jan Štádler, marketingový ředitel Hervis.