Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Nákupní dny časopisu Marianne letos přinesly tržby 290 milionů Kč

Tržby byly letos o 6 milionů nižší než loni, počet uplatněných kupónů ale vzrostl z 247 na 275 tisíc.

Dny Marianne přinesl stejnojmenný časopis, jemuž to nese vyšší prodeje i víc předplatitelů

Dny Marianne přinesl stejnojmenný časopis, jemuž to nese vyšší prodeje i víc předplatitelů

Letošní dvanáctý ročník Dnů Marianne, nákupní akce spojené s časopisem z produkce vydavatelství Burda Media 2000, přinesl o druhém zářijovém víkendu obchodním partnerům tržby přes 290 milionů Kč. Loni to bylo 296 milionů (meziroční růst tehdy činil 35 %), přesto to Burda „vzhledem k trvající ekonomické krizi“ hodnotí jako „skvělý výsledek“.

Nákupního víkendu se zúčastnilo na 3800 obchodních partnerů v České republice a 400 partnerů na Slovensku. Počet uplatněných kupónů letos vzrostl oproti předchozímu roku na rekordních 275 tisíc (loni 247 tisíc). Akce zvýšila i prodej zářijových čísel časopisů Burdy - Marianne na 113 tisíc, Marianne Bydlení na 29 tisíc, Betynka na téměř 21 tisíc. Předplatitelů přibylo celkem o 1500.