Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Nakupovat jde bez stresu, ukazuje po Vánocích Glami

Vyhledávač módy propaguje v televizi a na webu povánoční slevy. Kreativa je od Symbia.

Vyhledávač módy v e-shopech Glami spustil nový televizní spot na podporu povánočních slev. Má čtyři rozdílné konce - teniskami, kabáty a bundami, kabelkami a taškami nebo šaty - a běží na kanálech skupiny Nova do poloviny února, na YouTube a na dalších sociálních sítích. Na kampani se podílela kreativní agentura Symbio a kromě Česka běží reklamní kampaň bez televizních spotů i na Slovensku a v Rumunsku.

„Cílem naší kampaně je jasné odlišení se od ostatních agresivních a křiklavých slevových kampaní. Celková tonalita spotu se nese v duchu pohody a klidu a tím demonstrujeme, že na Glami se nakupuje s nulovým stresem,“ vysvětluje brand manažerka Glami Hana Zachová.

Všechny slevy na jednom místě

  • Značka: Glami
  • Klient: Glami
  • Kreativní agentura: Symbio
  • PR agentura: Friendly Friends
  • Mediamix: televize, online
  • Nasazení: prosinec 2018 - únor 2019