Pavle Holcové, spolupracovnici zavražděného žurnalisty Jána Kuciaka, slovenští kriminalisté při osm hodin trvajícím výslechu zabavili mobil i s daty k dalším citlivým případům, jež s Kuciakem nesouvisejí, píše Sme. Novinářka odmítla poskytnout k mobilu kódy, policisté se je pokusí prolomit. „Enormní zájem měli na tom, abych jim řekla, co vím o slovenských podvodech na DPH a podnikání Mariána Kočnera. Když jsem jim odpověděla, že jsem se tím nezabývala a detaily k těmto případům nemám, nevěřili mi,“ řekla Holcová ČTK. Pak výslech popsala blíž. Český Nadační fond nezávislé žurnalistiky žádá, aby policie okamžitě telefon Holcové vrátila.

Národní galerie má vizuální identitu od Najbrta

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha (NGP) včetně jejího loga se promění podle návrhu Studia Najbrt. Grafické studio zvítězilo v designérské soutěži, kterou Národní galerie v lednu vypsala ve spolupráci s organizací Czechdesign. Cílem bylo najít grafickou identitu, která Národní galerii zpřístupní široké veřejnosti atraktivní, současnou a výraznou vizuální komunikací. Vyzvané soutěže se zúčastnilo devět grafických studií, do druhého kola společně se Studiem Najbrt postoupila studia Side2 a Heyduk, Musil & Strnad. 

„Nová grafická identita a její postupná implementace do veškeré vizuální komunikace Národní galerie Praha je dalším krokem v otevírání se široké veřejnosti. Naší dlouhodobou ambicí je posilovat roli Národní galerie nejen u nás, ale i v zahraničí – z tohoto důvodu nové logo pracuje se zkratkou NGP – Národní galerie Praha, která akcentuje její unikátní lokaci a nezaměnitelnost s jinými světovými národními galeriemi,“ uvedl Jiří Fajt, generální ředitel NGP.

Vizuální identita z dílny Studia Najbrt je založena na výrazném logotypu, který vychází ze smyslu a poslání Národní galerie – prezentace umění.

Vizuální identita z dílny Studia Najbrt je založena na výrazném logotypu, který vychází ze smyslu a poslání Národní galerie – prezentace umění.

Nová grafická identita postupně promění všechny nástroje vizuální komunikace NGP od podoby loga, přes publikace, propagační materiály, merchandising, online komunikaci, navigační systém v budovách, až po webové stránky.

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt

Vizuální identita Národní galerie Praha podle návrhu Studia Najbrt