Oddělení marketingu a komunikace Národní galerie v Praze personálně posílilo. Vedoucí marketingu a komunikace je Šárka Pleslová, jádro nového týmu s ní tvoří Tereza Ježková jako manažerka PR a tisková mluvčí, manažerka produkce a eventů Zdeňka Vanišová a manažer marketingu Tomáš Pospíšil. Součástí komunikačního týmu jsou i asistentka PR Karolína Pláničková a asistenka produkce Eliška Menclová, obě zároveň studují.
Pleslová do galerie přešla v únoru z Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze, kde sedm let vedla oddělení vnějších vztahů. Ježková nastoupila od dubna po třech letech v agentuře Native PR. Vanišová dělá v galerii od ledna, po devíti letech v České televizi jako produkční filmové a televizní tvorby. Pospíšil přišel v únoru, předtím dělal v agenturách Entre či B.I.G Prague.
„Společně s novou koncepcí Národní galerie v Praze chceme zásadním způsobem posunout také její komunikaci, a to jak prostřednictvím médií a sociálních sítí, tak skrze široké spektrum aktivit, které galerie pro veřejnost připravuje. Jedním z prvních kroků k modernizaci obrazu Národní galerie v Praze bylo vypsání výběrového řízení na nový vizuální styl včetně loga, které probíhá do konce dubna,“ uvedla vedoucí marketingu Pleslová.