Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Národní galerie posílila marketingový tým a hledá nové logo

Prvním krokem plánované modernizace státního ústavu je tendr na nový vizuální styl.

Zleva Tereza Ježková, Eliška Menclová, Šárka Pleslová, Zdeňka Vanišová, Tomáš Pospíšil, Karolína Pláničková

Zleva Tereza Ježková, Eliška Menclová, Šárka Pleslová, Zdeňka Vanišová, Tomáš Pospíšil, Karolína Pláničková

Oddělení marketingu a komunikace Národní galerie v Praze personálně posílilo. Vedoucí marketingu a komunikace je Šárka Pleslová, jádro nového týmu s ní tvoří Tereza Ježková jako manažerka PR a tisková mluvčí, manažerka produkce a eventů Zdeňka Vanišová a manažer marketingu Tomáš Pospíšil. Součástí komunikačního týmu jsou i asistentka PR Karolína Pláničková a asistenka produkce Eliška Menclová, obě zároveň studují.

Pleslová do galerie přešla v únoru z Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze, kde sedm let vedla oddělení vnějších vztahů. Ježková nastoupila od dubna po třech letech v agentuře Native PR. Vanišová dělá v galerii od ledna, po devíti letech v České televizi jako produkční filmové a televizní tvorby. Pospíšil přišel v únoru, předtím dělal v agenturách Entre či B.I.G Prague.

„Společně s novou koncepcí Národní galerie v Praze chceme zásadním způsobem posunout také její komunikaci, a to jak prostřednictvím médií a sociálních sítí, tak skrze široké spektrum aktivit, které galerie pro veřejnost připravuje. Jedním z prvních kroků k modernizaci obrazu Národní galerie v Praze bylo vypsání výběrového řízení na nový vizuální styl včetně loga, které probíhá do konce dubna,“ uvedla vedoucí marketingu Pleslová.