Vydavatelství regionálních novin A 11 spustí ve čtvrtek 27. dubna stejnojmenný vlastní celoplošný televizní kanál. Stanice A 11 naváže na desetileté fungování Regionální televize CZ. Tu ovládlo vydavatelství A 11 Aleše Zavorala loni za nezveřejněnou cenu a záhy ji přeměnilo v Náš region TV. Tu teď opět přejmenuje a doplní její program. Televize slibuje inovace ve zpravodajství v podobě avatarů jako moderátorů generovaných umělou inteligencí, zahraniční filmy a seriály, ale i vlastní pořady se známými tvářemi, jako jsou herec Jaroslav Dušek, investigativní novinář Josef Klíma či moderátor Vlasta Korec.
„Mediální skupině A11 se podařilo vybudovat unikátní projekt novin Náš region a v posledních letech přidat další desítky tištěných a webových titulů nebo úspěšných akcí. Nyní nadešel čas posunout náš byznys o další kus dál. Televize A11 nabídne zábavu a zpravodajství skutečně pro všechny a pevně věříme, že si u diváků najde své místo,“ uvedl ředitel a zakladatel mediální skupiny A11 Zavoral s tím, že do budoucna jsou v plánu i další dva tematické kanály, přičemž aspoň jeden z nich by měl rovněž vysílat v terestrických sítích.

Logo nové televize A 11
Vedle avatarů využívajících umělou inteligenci se ve zpravodajství objeví i klasičtí moderátoři. V polovině dubna televize uspořádá jejich výběr. Kromě zpravodajství připravuje A11 širokou škálu zábavných pořadů, například Mladý svět s Barborou Hlaváčkovou nebo Světlá hodinka s Jaroslavem, kam si bude zvát hosty herec Jaroslav Dušek. Po stopách zločinců se bude zase pravidelně vydávat Josef Klíma.
Televize A 11 bude sídlit v nových prostorách Košířské brány v Praze 5, do kterých se v první půlce dubna stěhují i redakce tištěných titulů společnosti. Všechny prostory byly budovány pro společný chod vydavatelské a televizní části skupiny a kromě prostorného newsroomu zahrnují i nově vybudovaná televizní studia.
A 11 byla založena v roce 2012, prvním titulem byl časopis Vaše 6, který se věnoval lokálním problémům městské části Praha 6. V současnosti vydává přes 50 tištěných regionálních, lifestylových a prémiových titulů. Předloni společnost meziročně zvýšila čtyřnásobně obrat na 330 milionů Kč.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
