Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Naše stravenka aktivuje s obědy od Salt ‘n’ Pepa

Aktivaci pro elektronickou kartu MasterCard, Lidlu a Kauflandu připravili Renegadz.

Mastercard a Naše stravenka

Aktivace Naší stravenky probíhá ve čtyřech městech

Aktivace Naší stravenky

Aktivace Naší stravenky

Elektronická karta řetězců Lidl a Kaufland Naše stravenka, která letos v dubnu doplnila loni uvedené stejnojmenné papírové poukázky, zahájila road show. Aktivace běží ve čtyřech městech v Česku po vybraných kancelářských centrech a zájem má vzbudit díky čerstvě servírovaným obědům.

„Ke spolupráci jsme si vybrali oblíbený foodtruck Salt ‘n’ Pepa a navíc pro zájemce, kteří se zaregistrují do portálu Naše stravenka připravili soutěž o catering pro firmu v hodnotě 100.000 Kč,“ popisuje Zuzana Malinová z oddělení marketingu MasterCard. Právě výdejce karet s provozovatelem sítí Lidl a Kaufland na kartách spolupracuje. Naše stravenka umožňuje kromě nákupu potravin v Lidlu a Kauflandu za jídlo v restauracích. Provize pro zaměstnavatele je nulová. Zůstatek na kartě nikdy nepropadá.

Druhou připravovanou akcí je podpora restaurací, které stravenkovou kartu přijímají. Pokud držitelé karet zaplatí kartou Naše stravenka ve vybraných restauracích v týdnu od 12. do 16. listopadu, dostanou k polednímu jídlo nápoj zdarma. Produkčně a kreativně celou kampaň zastřešují Renegadz, tedy jedna z kreativních jednotek agentury McCann Prague.

MasterCard motivuje pro placení Naší stravenkou v restauracích

MasterCard motivuje pro placení Naší stravenkou v restauracích

Naše stravenka

  • Značka: Naše stravenka
  • Klient: MasterCard
  • Kreativní agentura: Renegadz
  • Produkce: Renegadz
  • Mediamix: event