Firmy Lidl stravenky a Benefity začaly spolupracovat. Díky tomu budou platební poukázku Naše stravenka akceptovat na tisícovkách nových míst. Naše stravenka tak už neslouží jen k samotné úhradě nákupů v prodejnách, stravování v restauracích a online nákupy s dovozem jídla jako například Dámejídlo.cz, ale zahrnuje i cafeterii s volnočasovými benefity.
V součtu pak umožňuje využití v síti čítající víc než 24.000 míst. Pro srovnání - společnost Edenred, která provozuje známý stravenkový a benefitní systém Ticket Restaurant a Edenred Benefits, má smluvní vztahy s 57.000 provozovnami. Díky spolupráci s Benefity se Naše stravenka rozšíří o víc než 11.000 míst v kategorii benefitů. Ty zahrnují služby v oblasti sportu, kultury, zdraví, vzdělávání i rekreace.

Tak vypadá Naše stravenka
„Cafeterie vzniká přesně podle potřeb klienta a je do ní možné zahrnout i interní benefity,“ říká Vít Pravda, jednatel společnosti Lidl stravenky. Pro kartu existuje jedno výdejní místo, zároveň jsou ale transakce stravenek a benefitů zúčtovány samostatně na dvou různých účtech u oddělených poskytovatelů. Lidl stravenky patří stejně jako obchodní řetězce Lidl a Kaufland do německé maloobchodní skupiny Schwarz. Firma Benefity působí na trhu od roku 2003 a zaměřuje se na nefinanční odměňování a motivaci zaměstnanců, včetně čerpání zaměstnaneckých výhod.
Propojení Naší stravenky s aktivitami s platformou společnosti Benefity přichází krátce poté, co se na vládní úrovni opět probírala budoucnost celého stravenkového systému. V rámci vyhrocené debaty se společnost Edenred před dvěma týdny důrazně ohradila proti nařčení ministryně financí Aleny Schillerové (ANO) z vysokých provizí, které mají dosahovat často až 10 %. Firma, jak sdělila, neeviduje jediného smluvního partnera přijímajícího stravenky, u něhož by se provize byť jen blížila desetiprocentní hranici. Podle informací Médiáře od jednoho z členů vedení Asociace provozovatelů poukázkových systémů průměrná provize stravenkových společností činí 3,9 %.
Podle loňského průzkumu advokátní kanceláře Taylor Wessing realizovaného agenturou STEM/Mark představují stravenky mezi zaměstnanci druhý nejoblíbenější benefit – hned po 13. platu jej mezi preferovanými benefity zvedlo 60 % dotázaných.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
