Naše stravenka, která je na českém trhu od roku 2017 jako produkt maloobchodního řetězce Lidl a s níž šlo platit i v sesterském Kauflandu, přešla k 1. říjnu na akciovou společnost Benefity. Ta převzala portfolio zákazníků, akceptační místa i technologii zpracování papírových a elektronických stravenek. „Produkt významně doplní naše nabízené služby a umožní nám uspokojit i specifické požadavky našich klientů. Díky její integraci budeme poskytovat služby už víc než 170.000 zaměstnanců,“ říká Filip Charvát, člen správní rady společnosti Benefity.
Naši stravenku akceptuje 9.500 restaurací a provozoven a lze ji uplatnit také při nákupech v prodejnách Lidl či Kaufland. Těm vlastní stravenkové řešení ve své době umožnilo vyjít vstříc svým zákazníkům. Portfolio akceptovaných stravenek však oba řetězce postupně rozšiřovaly a dnes v nich mohou zákazníci uplatnit stravenky všech hlavních poskytovatelů.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
