Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Komunikaci pro MOL zajišťuje Native PR

Fresh Corner je nový koncept stravování na čerpacích stanicích MOL

Fresh Corner je nový koncept stravování na čerpacích stanicích MOL

Ve dvoukolovém výběrovém řízení na PR agenturu pro českou centrálu maďarské petrochemické společnosti MOL zvítězila komunikační agentura Native PR Václava Pavelky. Vystřídá tak agenturu Bison & Rose. Od dubna Native PR poskytuje servis v externí i interní komunikaci. Mimo jiné se bude podílet na propagaci konceptu Fresh Corner, pokračující modernizaci servisních stanic či na tvorbě zaměstnaneckého časopisu Panorama. Za agenturu zajistí aktivity Tomáš Weiss a Andrea Brádlerová. Native PR dřív dělala pro konkurenční Unipetrol a jeho značku Benzina, Unipetrol má na PR nově AC&C.