Česká PR agentura Native PR založila novou digitální agenturu Onli Digital Marketing, jejíž základ tvoří bývalé digitální oddělení Native PR. Devadesátiprocentní podíl nového právního subjektu drží agentura Native PR, jejímž většinovým vlastníkem je Václav Pavelka. Zbývajících 10 % Onli Digital Marketingu má Irena Benešová, která novou agenturu řídí.
Novou posilou Onli Digital Marketingu se stal marketingový odborník Tomáš Kordík, který bude mít spolu s Benešovou na starost nový byznys.
Samostatná agentura podle Benešové vznikla proto, aby získala víc zakázek čistě z online prostředí, a nevystupovala jen jako oddělení PR agentury. „U stávajících i nových klientů se stále častěji setkáváme se zájmem o návrh online komunikační strategie. Cílem naší nové agentury je zajišťovat online služby, které se neomezují jen na vybrané nástroje, ale přizpůsobují se konkrétním potřebám značky,“ podotkl Pavelka.
Onli Digital Marketing se tak zaměří na služby vycházející z analýz a monitoringů online prostředí. Chce se přitom věnovat zejména komunikaci se ženami-zákaznicemi. Těm mateřská Native PR věnovala velkou část svých dosavadních kampaní.
Vychází z toho, že ženy ovlivňují většinu nákupních rozhodnutí, a na internetu ještě víc. „Ženy jsou na internetu velmi aktivní. Sdílí zde své zkušenosti a názory a my se jim snažíme naslouchat a porozumět jim,“ popsala strategii Benešová „V online prostředí lidé sdílí spoustu názorů, a to nejen v rámci sociálních sítí. Z nich vycházíme při tvorbě komunikační linky i mediálního plánování,“ dodala.
Agentura Native PR je na trhu public relations od roku 1993. Online marketing zařadila mezi své hlavní poskytované služby před dvěma lety. Připravovala online kampaně pro Tesco Potraviny on-line, řetězec s oděvy KiK, farmaceutický Pfizer nebo pojišťovnu a penzijní společnost NN (dříve ING).