Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Ne jen tři fabie jako Seznam. Sleviště Ringieru a Zapakatel.cz slibují až 30 Seatů Ibiza

“Výhrou” bude postup do finálového kola, teprve pak v zatím neupřesněném úkolu bude možné auto vyhrát. Teoreticky to nemusí být ani jeden vůz.

Propagaci co do počtu zlevněných automobilů mohutnější, než nejnavštěvovanější portál Seznam.cz rozjíždí slevový agregátor Sleviště.cz, čerstvá akvizice Ringieru, největšího tuzemského mediálního domu. Ve spolupráci s dvojkou trhu hromadného nakupování, serverem Zapakatel.cz nabízí v aktuální akci až třicet vozů značky Seat Ibiza.

“V rámci redesignu spustilo Sleviště ve spolupráci se serverem Zapakatel 21. března velkou čtrnáctidenní soutěž o až 30 osobních automobilů v celkové ceně 7,5 milionu Kč,” oznámilo vydavatelství Ringier Axel Springer ČR.

Má to ale háček. Zatímco Seznam.cz udal při startu své služby Tip hned všechny tři fabie po 25 korunách, na Slevišti, respektive Zapakateli může vyhrát jen jeden, pouze jedno auto je garantované.

“Výhrou” třiceti vyvolených bude postup do finálového kola, teprve v následujícím, zatím neupřesněném úkolu budou moci seaty vyhrát. Soutěž má nahnat Zapakateli tržby a Slevišti počet odběratelů denní nabídky e-mailem.

Vozy do soutěže věnoval distributor Pyramida Průhonice.

Ringier měl loni hlavně díky inzerci ve svých tištěných titulech (Blesk, Aha!, Reflex, Deník Sport, ABC a další) obrat bezmála 3 miliardy korun. Sleviště.cz koupil přes internet za 19 600 korun. Zapakatel.cz loni prodal zlevněné zboží za 32 milionů korun.