Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Nedbálková v Home Creditu řídí vztahy se zákazníky

Individuální komunikace má být podle Jiřiny Nedbálkové důležitější než masové kampaně.

Jiřina Nedbálková

Jiřina Nedbálková

Členkou vrcholového managementu úvěrové společnosti Home Credit skupiny PPF v Česku a na Slovensku se v dubnu stala Jiřina Nedbálková. Vede divizi řízení vztahů se zákazníky a je přímo podřízena generálnímu řediteli. Zodpovídá za komunikaci se stávajícími zákazníky, analýzu a segmentaci klientské báze a direct marketing.

Nedbálková dřív působila v České spořitelně, GE Money Bank, O2 nebo v T-Mobile. V Home Creditu pracuje od loňského září, nejdřív vedla oddělení řízení a vytěžování kampaní. Ve své nynější funkci se chce zaměřit na využívání a posílení individuální komunikace se zákazníky na úkor „masových uniformních kampaní“. Jejich doba je podle ní už pryč.