Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Nedělní večer vyrovnaný: finále Ztracené brány i Ženy v pokušení s milionovým publikem

Nejsledovanější televizní pořady v neděli 23. září

Jak už to v inscenacích České televize bývá, také ve Ztracené bráně exceloval Viktor Preiss. Foto: ČT

Jak už to v inscenacích České televize bývá, také ve Ztracené bráně exceloval Viktor Preiss. Foto: ČT

Kolem jednoho milionu diváků získaly v neděli večer všechny tři “velké” televize. Těsně nejvíc diváků starších patnácti let měl snímek Ženy v pokušení na Nově, sledovalo ho v průměru 1,07 milionu lidí, při podílu na sledovanosti 28,1 %. Ztracená brána, závěrečný díl detektivního triptychu na ČT1, zaujal 1,06 milionu diváků (podíl 24,7 %). Další díl show Česko Slovensko má talent na Primě vidělo 957 tisíc lidí (23,3 %).

Ukazuje to měření sledovanosti ATO-Mediaresearch.

Ženy v pokušení končily ve tři čtvrtě na jedenáct, Talent ve čtvrt na jedenáct. Souběžně s nimi – od čtvrt do tři čtvrtě na deset – po Ztracené bráně na ČT1 běžel publicistický týdeník 168 hodin, který zaujal 580 tisíc lidí (14,4 %). Následní Hříšní lidé města brněnského (503 tisíc, 16,2 %) nezaujaly tolik, jako publicistické Střepiny na Nově (585 tisíc, 31,9 %).

Mezi osmou a desátou večerní bodovaly také filmy menších stanic – Zachraňte mého syna na Barrandově (306 tisíc diváků, podíl nadprůměrných 7,3 %) a Taxi, taxi na Primě Cool (215 tisíc, 5,2 %).

Bubílkové Politická střelnice na televizi Barrandov si po tři čtvrtě na deset drží standardně dvousettisícové publikum (205 tisíc, 5,9 %).