Tuzemská pobočka polské mediální skupiny Tarsago, majitel Reader’s Digestu, zveřejnila výsledky čtvrtého ročníku ankety Česká máma. Ta opět zjišťovala preference tuzemských matek, jejich nejoblíbenější značky, produkty a prodejce zboží pro kojence, batolata a předškoláky v Česku.
Pozice si drží Deichmann, Ikea, drogerie DM, Tesco, Avent, Hami, Nivea, Pampers a Fisher Price – to jsou vítězové příslušných devíti kategorií tohoto i předchozího ročníku.
V dalších čtyřech kategoriích se po letech, kdy se v anketě střídaly vždy známé značky, objevily na první pozici zcela nové. Jedná se o kategorii dětského oblečení, kde tentokrát vyhrálo Lupilu (řetězce Lidl) těsně před F&F (Tesco). Po třech letech ustoupil z vítězné příčky e-shop Mall.cz, předčil ho Feedo.cz. Nejlepším webem pro rodiče je Modrýkoník.cz, nejlepší autosedačkou ta značky Romer/Britax.
Ve zbývajících sedmi kategoriích (třeba prodejny hraček či časopis pro matky) se na prvních pozicích známé značky střídají.
Nově byla v roce 2015 zařazena kategorie tištěného časopisu pro děti - prvenství získal časopis Sluníčko.