Tuzemská pobočka polské mediální skupiny Tarsago, od loňska majitel Reader’s Digestu, zveřejnila výsledky třetího ročníku ankety Česká máma. Ta opět zjišťovala preference tuzemských matek, jejich nejoblíbenější značky, produkty a prodejce zboží pro kojence, batolata a předškoláky v Česku.
Nejsilnější pozice si drží Deichmann, Ikea, Tesco, Avent, Hami, Nivea, Pampers, Fisher Price - to jsou vítězové příslušných kategorií všech tří dosavadních ročníků.

Agentura RobertNemec.com zůstává
Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Televize představila nového tvůrce
Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Spor o práva a příjmy graduje
Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Porotci ocenili kampaň 13 minut