Tuzemská pobočka polské mediální skupiny Tarsago, od loňska majitel Reader’s Digestu, zveřejnila výsledky třetího ročníku ankety Česká máma. Ta opět zjišťovala preference tuzemských matek, jejich nejoblíbenější značky, produkty a prodejce zboží pro kojence, batolata a předškoláky v Česku.
Nejsilnější pozice si drží Deichmann, Ikea, Tesco, Avent, Hami, Nivea, Pampers, Fisher Price - to jsou vítězové příslušných kategorií všech tří dosavadních ročníků.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Rozhovor s ředitelkou Economie
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Podcast Crunch startuje 4. prosince
Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

Detailní výsledky volby
Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Sjednocení pod konsorcium agentur