Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Nejlepší Marketers jsou Kvaššayová a Dvořák z Prazdroje

Soutěž pro mladé marketéry Young Lions 2019 vyhlásila vítěze ve finální z pěti kategorií.

Zlatí

Zlatí Jan Dvořák a Anna Kvaššayová

Pátou, finální kategorií letošních Young Lions byla ta s názvem Marketers, zařazená do soutěže vůbec poprvé. Zvítězilo v ní duo Jan Dvořák a Anna Kvaššayová, kteří reprezentovali Plzeňský Prazdroj. Na druhém místě skončili Lucia Gerliciová a Kristýna Pavlíčková z L’Oréalu Česká republika. Třetí místo obsadily Kristýna Čejdová a Anna Dostálová z ČSOB Penzijní společnosti. Honorary mention obdrželi Jan Toloch a Dávid Stirbe, rovněž z Plzeňského Prazdroje.

Stříbrné

Stříbrné Lucia Gerliciová a Kristýna Pavlíčková

Bronzoví

Bronzoví Kristýna Čejdová a Anna Dostálová

Čestně ocenění Jan Toloch a Dávid Stirbe

Čestně ocenění Jan Toloch a Dávid Stirbe

Soutěžící měli pro Mary’s Meals pomoci získat prostředky, které umožní dětem z nejchudších oblastí světa chodit do školy díky tomu, že tam dostanou jídlo. Na přípravu konceptu kampaně měli 24 hodin, stejně jako soutěžící v ostatních kategoriích.

Porota kategorie Marketers

Porota kategorie Marketers

Oceněné práce