Digitální agentury v Atlasu ukázaly, co mají letos nového. Podívejte se na fotografie a prezentace.

Nejlepší pivní reklama na PIAF byla Heineken, hlasující na Médiáři zvolili Kladrubské koně

Porota reklamního festivalu preferovala globální značku, hlasující na Médiáři dali přednost domácím.

Nejlepší pivní reklamou v soutěži 2. ročníku mezinárodního reklamního festivalu PIAF porotou 19 odborníků zvolena globální kampaň The Entrance (Vstup) značky Heineken, která měla premiéru právě dnes v Praze.

Hlasování o nejlepší pivní reklamu probíhalo i na Médiáři. Stovka hlasujících preferovala domácí tvorbu, za nejlepší zvolila televizní spot „plzně“ Kladrubské koně. Jde o první práci agentury Mark BBDO pro klienta Plzeňský Prazdroj, který loni po dlouholeté spolupráci s Leo Burnettt změnil reklamní agenturu.

Druhá skončila reklama Budvaru s hokejovou tématikou, třetí Carlsberg. Další v pořadí uvádíme níže.

1. Pilsner Urquell: Kladrubské koně 2010

2. Budějovický Budvar: Vítězství vás změní

3. Carlsberg: To chce Carlsberg (That Calls for a Carlsberg)

4. Heineken: Krátké setkání (Brief Encounter)

5. Pivo Jelen: Pověrčivost (Superstition)

6. Heineken: Vstup (The Entrance)

7. Karlovačko: Karlovačko Social Network

8. Coopers: Skútr za pivo

Coopers: Scooter

9. Efes: Připravte se na vesmír (Space)

Efes: Space

10. Carling: Pivní helma (Beer Helmet)

Děkujeme všem hlasujícím za účast v soutěži.