Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Nejlepší pivní reklama na PIAF byla „nekonečná“ Antarctica, hlasující na Médiáři zvolili nealko Budvar

Porota reklamního festivalu preferovala globální značku, hlasující na Médiáři dali stejně jako loni přednost domácím.

Nej kampaní v kategorii Nejlepší pivní reklama (Best Beer Ad) v soutěži 3. ročníku mezinárodního reklamního festivalu PIAF zvolila porota tu „nekonečnou“ na pivo Antarctica, od brazilské agentury AlmapBBDO.

Antarctica: Nekonečná reklama. Kliknutím se dostanete na web

Antarctica: Nekonečná reklama. Kliknutím se dostanete na web

Hlasování o nejlepší pivní reklamu probíhalo i na Médiáři. Stovka hlasujících preferovala stejně jako loni domácí tvorbu, za nejlepší zvolila tiskové inzeráty na nealkoholický Budvar, od agentury Kaspen/Jung von Matt.

Stříbro přiřkli naši hlasující slovenské agentuře Triad za kompas Pilsner.

Kompletní pořadí podle našich čtenářů uvádíme níže:

1. Budvar: Nealko
Kaspen/Jung von Matt, Česká republika

Budvar: Nealko

Budvar: Nealko

Budvar: Nealko

Budvar: Nealko

2. Pilsner Urquell: Kompas
Triad Advertising, Slovensko

3. Karlovačko: Intervention
Bruketa&Zinic, Chorvatsko

4. Heineken: Sunrise
Publicis Italy, Itálie

5. Heineken: Open your world
Bernstein Werbeagentur, Německo

Heineken: Open your world

Heineken: Open your world

6. Antarctica: Nekonečná reklama - klikněte na web
AlmapBBDO, Brazílie

Antarctica: Nekonečná reklama. Kliknutím se dostanete na web

Antarctica: Nekonečná reklama. Kliknutím se dostanete na web

7. Staropramen: Redesign lahví
Cocoon Group, Česká republika

Staropramen: Redesign 2011

Staropramen: Redesign 2011

8. Borsodi: Akvárium
DDB Budapest, Maďarsko

Můžete si prohlédnout loňské výherce či výběr předloňských „pivních“ spotů.