V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Nejlepší print na Young Lions dalo duo z B&T a Triadu

Soutěž pro mladé marketéry Young Lions 2019 vyhlásila vítěze ve čtvrté z pěti kategorií.

Zlatí Artiom Pituscan z B&T a Barbora Ivánová

Zlatí Artiom Pituscan z B&T a Barbora Ivánová

Vítězem kategorie Print letošního klání Young Lions, mladých marketérů do 30 let, se stali Artiom Pituscan z B&T a Barbora Ivánová z Triad Advertising. Druhé místo náleží Jakubu Havlíkovi a Markétě Kolodžejové z Yo’ Mama, třetí nebylo uděleno. Čestné uznání pak získaly dvě dvojice, a to Nikola Foktová a Lucie Torčíková z Kindredu a Maciej Panko a Matouš Hruška z Ogilvy.

Stříbrní Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo' Mama

Stříbrní Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo’ Mama

Nikola Foktová a Lucie Torčíková z Kindredu

Nikola Foktová a Lucie Torčíková z Kindredu

Maciej Panko a Matouš Hruška z Ogilvy

Maciej Panko a Matouš Hruška z Ogilvy

Porota kategorie Print

Porota kategorie Print

Úkolem soutěžících bylo za 24 hodin vymyslet kampaň na získání dobrovolných mentorů pro studentské firmy, které jsou součástí výuky programů podnikatelství na středních školách.

Oceněné práce