Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Nejlepší print na Young Lions dalo duo z B&T a Triadu

Soutěž pro mladé marketéry Young Lions 2019 vyhlásila vítěze ve čtvrté z pěti kategorií.

Zlatí Artiom Pituscan z B&T a Barbora Ivánová

Zlatí Artiom Pituscan z B&T a Barbora Ivánová

Vítězem kategorie Print letošního klání Young Lions, mladých marketérů do 30 let, se stali Artiom Pituscan z B&T a Barbora Ivánová z Triad Advertising. Druhé místo náleží Jakubu Havlíkovi a Markétě Kolodžejové z Yo’ Mama, třetí nebylo uděleno. Čestné uznání pak získaly dvě dvojice, a to Nikola Foktová a Lucie Torčíková z Kindredu a Maciej Panko a Matouš Hruška z Ogilvy.

Stříbrní Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo' Mama

Stříbrní Markéta Kolodžejová a Jakub Havlík z Yo’ Mama

Nikola Foktová a Lucie Torčíková z Kindredu

Nikola Foktová a Lucie Torčíková z Kindredu

Maciej Panko a Matouš Hruška z Ogilvy

Maciej Panko a Matouš Hruška z Ogilvy

Porota kategorie Print

Porota kategorie Print

Úkolem soutěžících bylo za 24 hodin vymyslet kampaň na získání dobrovolných mentorů pro studentské firmy, které jsou součástí výuky programů podnikatelství na středních školách.

Oceněné práce