Letošní soutěž kreativců do třiceti let Young Lions vyhlásila v pražském Impact Hubu vítěze třetí ze čtyř kategorií. Kategorii Print vyhrála dvojice Nikola Foktová a Adam Citta z agentury Kindred Group. Druhé místo nebylo uděleno, zato na třetím skončila dvě soutěžní dua - Matouš Hruška (Ogilvy One) a Maciej Panko (Ogilvy & Mather) a Ivan Soukup a Shaun Teles (McCann-Erickson Prague).
Zadáním, na jehož realizaci měly všechny dvoučlenné týmy den, bylo vytvořit tiskový inzerát pro humanitární organizaci CARE, týkající se hladovějících ve východní Africe.
Podívejte se na celý brief kategorie Print
Práce posuzovala porota, jíž předsedal Marco Antonio do Nascimento (Young & Rubicam) a v níž byli i fotograf Pavel Hejný, Martin Pasecký (Leo Burnett) a Peter Michalka (Zaraguza).
V kategorii Media, vyhlášené v pondělí jako první, soutěžilo celkem 23 týmů, v kategorii Print 19 týmů, v kategorii Digital 18 a nová kategorie PR, vyhlášená včera, registrovala 14 soutěžících dvojic. Kategorie Marketers byla, stejně jako rok předtím, pro malý zájem zrušena. Soutěžící ve všech kategoriích si vyslechli zadání už v pátek 13. dubna, odevzdávali v sobotu. Jednotlivé kategorie se vyhlašují postupně až do čtvrtka, každý den jedna. Zítra se ještě dozvíme, kdo vyhrál kategorii Digital. Vítězové všech sekcí opět dostanou možnost utkat se s výherci ostatních národních kol v červnu na festivalu Cannes Lions.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
