Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Nejlepší reklama na festivalu PIAF: německý stroj z Lega, který hraje hymnu ze Star Wars

Pražský festival reklamy PIAF ohlásil na dnešním slavnostním večeru ve Veletržním paláci vítěze mezinárodní soutěže reklam, která se snaží o nový pohled na oblast marketingu a reklamní komunikace.

Hlavní cenu Grand Prix získal projekt značky Lego uskutečněný letos v Německu u příležitosti uvedení filmu Star Wars ve 3D. Mezinárodní porota ocenila způsob, jakým vítězná agentura Serviceplan propojila tyto dvě značky - Lego a Hvězdné války.

Dvacet tisíc kostiček Lega posloužilo ke stavbě hracího stroje. Kostičky z tématické stavebnice byly uspořádané na velkém válci tak, že při jeho otáčení dávají impulsy klávesám a ty hrají úvodní valčík z filmu od skladatele Johna Williamse.

Lego: Builders of Sound

Lego: Builders of Sound. Kliknutím zvětšíte

Včera Bayern Mnichov, dneska Praha, pochvalovali si němečtí vítězové hlavní ceny. Médiář byl první, kdo gratuloval

Včera Bayern Mnichov, dneska Praha, pochvalovali si němečtí vítězové hlavní ceny. Médiář byl první, kdo gratuloval

Mezi vítězi se letos umístilo celkem devět reklam z Česka, což je třikrát víc než v loňském roce.

České práce agentury OgilvyInteractive získala zlato v kategorii „bleskový zásah“ (Flash Impact) za šíření povědomí o projektu www.darujspravne.cz. Lidem, kteří na festivalu United Islands darovali na charitu 20 Kč, vracela stejný obnos v krabičce s informací, aby si příště rozmysleli, komu peníze dávají.

Kromě toho tuzemské agentury braly osmkrát bronz - tři Kaspen/Jung von Matt za dvě práce pro Kooperativu a jednu pro Budvar, dva Young & Rubicam pro Betadine a Coleman, po jednom Scholz & Friends Praha za práci pro Wüstenrot, Saatchi & Saatchi pro T-Mobile a WM Communication pro Globus.