Pražský festival reklamy PIAF ohlásil na dnešním slavnostním večeru ve Veletržním paláci vítěze mezinárodní soutěže reklam, která se snaží o nový pohled na oblast marketingu a reklamní komunikace.
Hlavní cenu Grand Prix získal projekt značky Lego uskutečněný letos v Německu u příležitosti uvedení filmu Star Wars ve 3D. Mezinárodní porota ocenila způsob, jakým vítězná agentura Serviceplan propojila tyto dvě značky - Lego a Hvězdné války.
Dvacet tisíc kostiček Lega posloužilo ke stavbě hracího stroje. Kostičky z tématické stavebnice byly uspořádané na velkém válci tak, že při jeho otáčení dávají impulsy klávesám a ty hrají úvodní valčík z filmu od skladatele Johna Williamse.

Včera Bayern Mnichov, dneska Praha, pochvalovali si němečtí vítězové hlavní ceny. Médiář byl první, kdo gratuloval
Mezi vítězi se letos umístilo celkem devět reklam z Česka, což je třikrát víc než v loňském roce.
České práce agentury OgilvyInteractive získala zlato v kategorii „bleskový zásah“ (Flash Impact) za šíření povědomí o projektu www.darujspravne.cz. Lidem, kteří na festivalu United Islands darovali na charitu 20 Kč, vracela stejný obnos v krabičce s informací, aby si příště rozmysleli, komu peníze dávají.
Kromě toho tuzemské agentury braly osmkrát bronz - tři Kaspen/Jung von Matt za dvě práce pro Kooperativu a jednu pro Budvar, dva Young & Rubicam pro Betadine a Coleman, po jednom Scholz & Friends Praha za práci pro Wüstenrot, Saatchi & Saatchi pro T-Mobile a WM Communication pro Globus.