Největší zájem na „malých“ televizích budily minulý měsíc písničky na přání, a to na televizi Šlágr, oslovující hlavně starší generace, i na hudebním Óčku pro mladé. Nejúspěšnější díl Písniček na přání vidělo na Šlágru 53.000 diváků starších patnácti let. Nejúspěšnějším pořadem co do podílu na trhu byl v březnu na malých stanicích s 2,5 % odpolední SMS Mixxxér na hudebním Óčku, jedna ze zmíněných podob skladeb na divácká přání.
Ukazují to data z měření sledovanosti ATO-Mediaresearch, která Médiáři poskytla firma Atmedia, jež na menších, tematických stanicích prodává reklamu. Zmíněné pořady jsou nejsledovanější z programů zmíněných stanic, které vysílají v češtině. Jejich nejsledovanější pořady přitom mívají řádově desítky tisíc diváků, jejich podíl na tuzemském publiku zpravidla nepřekračuje jedno procento.
V průměru 31.000 lidí se dívalo poslední březnovou sobotu na stanici Relax na Krampovoloviny, show Jiřího Krampola. Relax byl co do počtu diváků v březnu druhou nejúspěšnější stanicí z portfolia Atmedia a zmíněné vydání Krampovolovin její nejúspěšnější březnový pořad.
Podobně úspěšné byly skladby na přání diváků i v předchozích dvou měsících letoška, v lednu a v únoru. Přitom na Óčku se mezi ně vmísila talk show Drzá Diana s Dianou Kobzanovou, na Šlágru byl zase v zimním čase patrný o pár desítek tisíc diváků vyšší zájem.