Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Největší komik ve službách reklamy!

Na další vydařenou reklamu s celebritou si musíme počkat.

Bolt neudržel nervy na uzdě. Je vidět, že ani v marketingu nemá nikdo nic dopředu jisté. Na druhou stranu bude o to více očekávána každá jeho další účast v jakékoliv disciplíně v dalších závodech. Značka Bolt paradoxně ožila, i když z toho on sám asi velkou radost nemá, a je ještě vzácnější.

Značka Cleese už tak vzácná není, přestože v naší zemi ještě žádnou reklamu tento zásadní umělec 20. století nenatočil. Těším se na sérii, ve které má zvát Čechy na olympiádu do Londýna. Píše se o ní všude.

John Cleese si pochvaloval spolupráci s Tomášem Mašínem a vůbec toto téma plnilo stránky deníků i týdeníků posledních pár dní. Ti mladší ho budou znát jako Dr. Q z některých bondovek. My dříve narození si ho pamatujeme i jinak.

Dnes se ale podívejme, jak tento nejvýznamnější komik 20. století zúročuje svůj reklamní potenciál již po několik desítek let. Je to smutné srovnání, když si uvědomíme, jak potenciál našich celebrit využíváme my. Viz Karel Gott, Mirek Donutil, Bolek Polívka, Ivan Trojan atd.

Na chybě nejsou mnohdy jen tvůrci, ale spíše zadavatelé, kteří - bůhvíproč - koupí celebritu a potom po ní chtějí něco jiného, než čím je. Ale to už je stará, známá věc.

Ne všechny jeho reklamy – a že jich bylo! - se povedly, ale tuhle mám moc rád:

Tak doufám, že se povedou i ty naše, české.