Dita Pecháčková - v letech 2005 až 2009 šéfredaktorka měsíčníku Apetit, nyní šéfka magazínu Albert v kuchyni - dnes uvedla na trh svou první knižní kuchařku, nazvanou Deník Dity P. O fotografie v publikaci se postaral Jiří Turek, grafické úpravy se ujala Zuzana Lednická ze Studia Najbrt.
„Vždycky jsem měla chuť udělat něco sama, jenom podle svého vkusu, zkušeností, chuti a nejlepších úmyslů. V časopisech se samozřejmě musím přizpůsobovat inzerentům, vydavatelům, a to teď, v mé kuchařce, nebylo. Šéfem jsem si byla sama,“ říká Dita Pecháčková, „nechtěla jsem se pouštět do monumentální kuchařky à la Rettigová. Šlo mi o to, aby se lidi vařením bavili, stejně jako já.“
Kniha nabízí společně s rodinnými příběhy 100 receptů ve 14 kapitolách Dětské slasti, Sourozenecká párty, Z české hospody, Teplé sladkosti, Piknik, Vyprošťování, Zavařuju, Po sexu, Mé americké love story a Dorty. Zákulisí tvorby kuchařky přibližuje stránka na Facebooku.
Vedle kuchařky Dita „vydává“ svůj značkový Vyšívaný porcelán. Jeho čtyři dezény (vzory) - Steh, Len, Pruh, Lodička - připomínají jednoduché vyšívání. Vzory navrhli designéři studia Collaborative Collective.

Vyšívaný porcelán Dity Pecháčkové
Každý z dezénů se vyrábí ve čtyřech, kombinovatelných sadách - snídaně, oběd, čaj o páté a pečení. Porcelán produkuje tradiční továrna Thun.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
