Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Němci úspěšně využili „Pláničkovu metodu“ dojení mléka v reklamě na koncerty vážné hudby

Agentura Jung von Matt AG

Evropský Art Directors Club ocenil v Barceloně při letošních, jubilejních 20. výročních cenách ADC*E Awards trofejí Grand Prix kampaň německé agentury Jung von Matt, při níž reklamní tvůrci využili téhož fígle, jako slavný Šimon Plánička z Troškovy trilogie Slunce, seno – pozitivního vlivu vážné hudby na produkci mléka.

V tomto případě posloužilo mléko jako nové médium. Jeho produkce z vemen krav, jež slyšely vybrané skladby od vybraných umělců, balená do lahví se speciálním designem a informacemi o konkrétním hudebníkovi, měla dokazovat kvalitu nabídky koncertní haly v Dortmundu.

Ta byla objednavatelem kampaně, a spokojeným – počet zakoupených permanentek narostl díky „mléčné“ kampani téměř o pětinu a hala zažila finančně nejúspěšnější sezónu.

„Klasická hudba nikdy nechutnala tak lahodně.“