V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Nemléko uvádí na trh Nemáslo, rostlinnou alternativu pro vegany

Nemáslo

Nemáslo

Mladá česká firma Nemléko rozšířila své portfolio o další produkt nazvaný Nemáslo. Jde o čistě rostlinnou alternativou másla či margarínu. Jeho základ tvoří dřív uvedený mandlový Nejogurt, tudíž je vhodné pro všechny, kteří nemohou nebo nechtějí konzumovat laktózu. Nemáslo se od září prodává v online supermarketu Rohlik.cz a ve vybraných prodejnách se zdravou výživou. K dostání je ve dvou velikostech - menší sklenice 125 g stojí 59,90 Kč, větší varianta 375 g vyjde na 139 Kč.

Nemáslo

Nemáslo

Nemáslo

Nemáslo

Nemáslo se vedle mandlového mléka, jogurtu, rostlinných nápojů z mandlí či máku a ledové kávy stalo další, čistě rostlinnou alternativou k mléčným výrobkům, které firma Nemléko vyrábí. „Naším dlouhodobým cílem je usnadňovat život těm, kteří nechtějí nebo nesmí konzumovat laktózu. Všechny naše produkty jsou přírodní, neobsahují konzervanty, a dokonce ani cukr,“ připomíná majitelka firmy Amálie Koppová. Firmu založila s Davidem Balcarem, oba jsou vegani. Společnost je činná od roku 2016 a nyní dováží do 215 obchodů a kaváren v Česku a do 35 na Slovensku.