Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Neochucená Mattoni se bude půl roku prodávat s etikami od Míly Fürstové

Značka Mattoni z portfolia Karlovarských minerálních vod spustila během června prodej svých přírodních vod opatřených limitovanou edicí etiket. Jejich autorkou je česká umělkyně, grafička Míla Fürstová. Na etiketách je motiv symbolizující sen Heinricha Mattoniho, průmyslníka z Karlových Varů, který začal minerální vodu stáčet. Etikety mají tři barvy pro tři stupně perlivosti – červenou pro perlivou variatu, zelenou pro jemně perlivou a modrou pro neperlivou vodu. Používají se na skleněných lahvích o objemu 0,33 litru a na PET lahvích o objemu 1,5 litru. Prodávat se budou zhruba půl roku v celé maloobchodní síti. Propaguje je reklamní kampaň, včetně televizního spotu.

Podoba limitované edice etiket Mattoni

Podoba limitované edice etiket Mattoni

Míla Fürstová kromě etiket vytvořila také design jedné z 16 reklamních orlic, které má značka rozmístěné poblíž českých dálnic. Nyní se je kvůli novele silničního zákona, jehož úprava rozšířila ochranné pásmo, v němž nesmějí být umístěny reklamní poutače a billboardy, firma rozhodla nabídnout výtvarníkům k přetvoření, aby je mohla označit za umělecké dílo a zákazu se vyhnout. Přeměna v umělecké dílo je zatím dokončená v případě dvou orlic poblíž dálnice D1 u Velkého Meziříčí. Autorkou podoby druhé orlice je Lucie Havlová. Podle iDnes.cz ale zákon nebere ohledy na obsah reklamního sdělení ani na jeho přeměnu jeho povahy, pokud bylo jednou schváleno jako billboard.

Orlice od Míly Fürstové

Orlice od Míly Fürstové

Orlice od Míly Fürstové

Orlice od Míly Fürstové

Orlice od Lucie Havlové

Orlice od Lucie Havlové

Orlice od Lucie Havlové

Orlice od Lucie Havlové