Digitální agentura Neo@Ogilvy Czech vyhrála výběrové řízení české softwarové společnosti Amos Software na marketing v digitálním prostředí. Firma se pro spolupráci s komunikační agenturou rozhodla poprvé ve své historii.
Neo@Ogilvy bude mít na starosti online marketingové kampaně pro produkty značek Adobe Systems, FileMaker, Twixl, ACD Systems, Corel, Enfocus, Extensis, Hot Door, Quite a WoodWing. Spolupráce začala kampaní k bezplatnému semináři na program Adobe AEM, jehož cílem je informovat zástupce státní správy a komerčních společností o možnostech použití digitálních formulářů v marketingu nebo integraci s administrativními systémy. „Kampaň jsme postavili na pokročilém remarketingu s využitím cílených dat, která nabízí LinkedIn nebo Cpex. Vytvořili jsme tak unikátní cílové skupiny, které oslovujeme s nabídkou jednotlivých produktů portfolia Amosu,“ popisuje Petr Struna, jednatel Neo@Ogilvy.