V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Neslazená Toma je pro ženy, co „nejsou z cukru“

Agentura Etnetera Motion připravila launch nové balené vody bez cukru i umělých sladidel.

Agentura Etnetera Motion připravila pro PepsiCo kompletní launch balené vody Toma Neslazená, který nahrazuje předešlou Tomu Nádech. Kampaň se objevuje v online prostředí a v televizních spotech pro Česko i pro Slovensko. Cílem bylo vyzdvihnout hlavní benefit produktu, kterým je absence cukru a umělých sladidel. Skrze slogan Protože nejsme z cukru se komunikace tematicky propojuje s aktivními ženami a matkami.

Kampaň Tomy Neslazené

Kampaň Tomy Neslazené

Kampaň doplňují i rozhovory s ambasadorkami, které vypráví svůj životní příběh. Rozhovory jsou ke zhlédnutí na YouTube a Facebooku. Vystupuje v nich herečka Andrea Kerestešová Růžičková, primabalerína Národního divadla Nikola Márová i dvojnásobná mistryně Česka ve sjezdu na kole Katarína Tóthová, která je ústřední postavou hero videa. Jeho režii měl na starosti Martin Štembera, kameru zase Radim Střelka.

Protože nejsme z cukru

  • Značka: Toma Neslazená
  • Klient: PepsiCo
  • Mediamix: televize, online
  • Agentura: Etnetera Motion
  • Režie: Martin Štembera
  • Kamera: Radim Střelka