Nešpůrek přechází do Publicisu, Žlůva tam povýšil

Petr Nešpůrek povede tým nákupu, Tomáš Žlůva se posouvá do čela klientského servisu.

Petr Nešpůrek

Petr Nešpůrek

Do vedení mediální divize komunikační skupiny Publicis Groupe nastoupili v červenci dva zkušení mediální manažeři. Tým nákupu nově zastřeší bývalý ředitel OMD Petr Nešpůrek a do čela klientského servisu se v rámci firmy posouvá Tomáš Žlůva. Nešpůrek přišel na pozici executive trading director, Žlůvova pozice bude executive business director. Oba budou reportovat přímo Davidu Krňákovi, šéfovi mediální divize Publicisu.

Jedna za tří divizí agenturní skupina svůj management posiluje kvůli tomu, že jí v posledních dvou letech přibylo lidí a narostl také objem jejího obchodu. „Petr s Tomášem přicházejí s cílem posílit naše seniorní kapacity, abychom měli více prostoru na klíčové strategické projekty. Mezi ně patří zejména rozvoj byznysu klientů ve světě platforem prostřednictvím komplexních kampaní připravovaných napříč celou naší skupinou. Zároveň chceme nadále posouvat kompetenci v doručování nejlepší kombinace televize a digitalu a zaměřit se na rozvoj našich lidí nad rámec mediálních kampaní,“ podotkl Krňák.

Nešpůrek přichází z digitální agentury Ydeal, kde se poslední rok jako business development director věnoval nastavení vnitřních procesů, klientskému servisu a hledání nových obchodních příležitostí. Předtím vedl mediální agenturu OMD, mediální zastupitelství Impression Media a téměř 10 let také internetové oddělení agentury MEC ze skupiny mediálních agentur GroupM. V Publicisu bude zodpovědný za nákup mediálního prostoru, strategický rozvoj tradingu, propojování obchodních aktivit napříč mediatypy a inovace obchodních balíčků. Vedle týmů, které zajišťují samotný nákup mediálního prostoru, povede od roku 2022 i týmy PPC a programatické reklamy.

Tomáš Žlůva

Tomáš Žlůva

Žlůva, který v Publicisu pracuje od roku 2018, se v mediální divizi agenturní skupiny posouvá z dosavadní pozice business director, z níž dosud vedl jeden z klientských týmů mediální divize. Nově zastřešuje všechny klientské týmy a na starost má rovněž strategický rozvoj klíčových klientů s důrazem na technologické inovace, datová řešení a kreativu, respektive obsah. Zaměří se i na další rozšíření spolupráce s ostatními divizemi skupiny, které jsou zaměřeny na komunikace - ta čerstvě změnila vedení - a data & technologie. Žlůva v minulosti pracoval jako media manager skupiny ČSOB, řídil digitální aktivity vydavatelství Sanoma, vedl digitální oddělení mediální agentury Mindshare a byl dlouholetým členem výkonného výboru SPIR (Sdružení pro internetovou reklamu).