Producent cukrovinek Nestlé představuje novou řadu kávy pod značkou Starbucks, která se bude prodávat po celém světě. V té spotřebitelé najdou celkem 24 produktů od pražené a mleté kávy až po první kávové kapsle Starbucks určené pro kávovary Nespresso i Nescafé Dolce Gusto. Nová řada přináší typické jednodruhové kávy a kávové směsi Starbucks, stejně jako výběr z tradičních kávových nápojů, jako je Caramel Macchiato a Cappuccino. Všechny výrobky obsahují kávu Arabica.
Jedná se o první výrobky uvedené na trh od vytvoření globální aliance mezi Nestlé a Starbucks loni v říjnu. Díky ní má Nestlé právo na prodej balených produktů, káv a čajů mimo prostory Starbucks. V následujících dnech začne Nestlé distribuovat uvedené produkty na vybrané trhy v Asii, Evropě, Jižní Americe, USA a na Blízkém východě. „Tímto krokem rozšiřujeme působnost značky Starbucks prostřednictvím nových distribučních kanálů,“ připomněl John Culver, prezident skupiny Starbucks International.
„Oba týmy během šesti měsíců vyvinuly novou řadu prémiové kávy, což se povedlo především díky kombinaci know-how z oblasti kávy na straně Nestlé a zkušenostmi s pražením a mícháním kávy na straně Starbucks,“ popisuje Patrice Bula, výkonný víceprezident Nestlé, prezident Nespresso a ředitel divize marketingu a prodeje.